GY.I.K.

A krokodilcsipeszes rögzítés azonnali garanciavesztést jelent! Vagy akkumulátor gyorsrögzítővel, vagy akkumulátor saruval rögzítse a kábelt.
Gondoljon bele, a krokodil csipesz pár négyzetmilliméternyi felületén próbál felvenni a motor minimálisan is 30 Ampert. Ez a kapcsoló túlterheléséhez, és meghibásodásához vezet.
A motort tisztítsa meg minden szennyeződéstől, és száradás után egy szilikonspré-vel át lehet fújni. Érdemes a dobozt is megőrizni, tisztítás után, a dobozában tárolni. Így egy száraz és biztonságos környezetben tárolható a motor.
Igen, természetesen lehet. Kérjük küldje el e-mailben a motor pontos típusát, gyári számát, és csatoljon a cserélni kívánt alkatrészről egy képet. Amint beazonosítottuk az alkatrészt, válaszlevélben értesíteni fogjuk az árról, és a szállítás idejéről.
Tiszán 430Kg terheléssel teszteltük az Endura30-as típust, és folyással szemben is vitte a tiszai ladikot. Viszont nem bíznánk az életünkért egy 30Lbs tolóerőre, így ha javasolhatok 50Lbs alatt, ne vásároljon folyamra elektromos csónakmotort.
Balatonra, a part melletti a nádhoz kijárni a 30-40Lbs motorok teljesen megfelelőek. Ha túrázni, vagy nagyobb távolságokat szeretne megtenni, akkor mindenképp 40Lbs feletti motort válasszon!
Nem! A Riptide speciálisan só álló festékréteget kapott, így huzamosabb ideig tisztítás nélküli használatkor sem alakul ki korrózió. Ha más típust akar használni sós vízben, akkor minden egyes használat után édesvízzel le kell tisztítani a motort. A propellert le kell venni, és a propeller alatti részt is ki kell tisztítani.
Kizárólag csak munka akkumulátort használjon. 75Ah-s a minimum, de ezt csak Classic28, Endura30, és Endura36-nál ajánljuk. 40Lbs motortól felfelé minimum 100Ah, vagy ennél nagyobb a javasolt!
Miért kellene elfogadnunk? Mi nem vagyunk garanciális szerviz. Ha tőlünk vásárolja meg az elektromos csónakmotort, garantáljuk Önnek, hogy hivatalos úton érkezett be kis hazánkba a motor, biztosítjuk rá a 2 év garanciát, és hivatalos márkaszervízben javíttatjuk a készüléket!
A minden szempontra kiterjedő tesztek eredményeit a 2-2 személlyel terhelt poliészter, fa illetve felfújható gumicsónakok segítségével elvégzett kísérletek adták.
A tesztcsónakok műszaki jellemzői:

Poliésztercsónak: hossz: 4,90 m szél.: 1,48 m saját tömeg: 200 kg
Gumicsónak: hossz: 2,80 m szél.: 1,50 m saját tömeg: 33 kg
Facsónak: hossz: 5,00 m szél.: 1,20 m saját tömeg: 100 kg

A megadott sebességtartományok valamennyi MINN KOTA modell esetében érvényesek. Legyen szó akár az Endura c2, Max, Traxxis stb.
modellekről, feltéve, hogy az adott motor toló ereje megfelel a megadott kp értékeknek.
(Kérjük, vegye figyelembe, hogy elektromotorokkal egy adott csónak törzssebessége sohasem léphető túl. Saját csónakjának törzssebességéről a jármű készítőjénél érdeklődhet).

Poliésztercsónak:
Motor: 45,80 kp 42 mp. 100 méterre

Gumicsónak:
Motor: 33,60 kp 56 mp. 100 méterre

Facsónak:
Motor: 16,30 kp 55 mp. 100 méterre
Motor: 22,70 kp 52 mp. 100 méterre
Motor: 33,60 kp 45 mp. 100 méterre

Egyértelműen megállapítható, hogy a csúcssebesség a 33,60 kp ill. a 45,80 kp tolóerővel rendelkező motorokkal érhető el a legrövidebb időn belül, azaz e csónakmotorok rendelkeznek megfelelő mértékű tartalékokkal a nagyobb csónakok, illetve ellenszél esetén.
Mindebből az következik, hogy a könnyebb csónakok a gyengébb tolóerőjű (pl. 16,30 kp) motorokkal rövidebb idő alatt gyorsulnak fel, míg a nagyobb tömegű vízi járművek, (pl: az 1,5 - 2,5 t tömegű, kajüttel rendelkező vitorlás hajók) esetében az erősebb motorok ajánlottak. A 2,5 tonna feletti tömegű vitorlás hajók akár 45,80 kp tolóerővel rendelkező motorokkal is kaphatóak.